Sporty, które pomagają schudnąć

Jeżeli pragniemy schudnąć, powinniśmy zacząć się więcej ruszać. Warto szczególnie poświęcić się ćwiczeniom aerobowym, takim jak bieganie, pływanie, jazda na rowerze i rolkach czy gimnastyka. Trening powinien trwać co najmniej godzinę i spowodować, że się spocimy. Około pół godziny do godziny po treningu należy też spożyć posiłek regeneracyjny, składający się z węglowodanów, które pomogą nam uzupełnić straconą energię oraz z białek, które zbudują silne mięśnie. Po treningu możemy spokojnie zjeść duży posiłek, gdyż zostanie on przetworzony na bieżąco na energię. Pozostałe posiłki powinny być jednak mniejsze. Aby schudnąć, nie wystarczy też ćwiczyć raz na tydzień. Trzeba to robić codziennie lub co drugi dzień. Warto też wybierać różne aktywności, na przykład dwa razy w tygodniu biegać, a dwa pływać. Wówczas nasz organizm nie tylko starci nadmiar ciałka, ale tez się wzmocni i zbuduje ładne, harmonijnie rozwinięte mięśnie. Odchudzając się, powinniśmy tez pamiętać o odpowiedniej ilości snu, który pomoże ciału się zregenerować.

Witam na moim serwisie! Strona poświęcona jest szeroko pojętej medycynie. Wpisy jakie są tutaj zamieszczane wynikają z mojej wiedzy i dużego doświadczenia jako lekarz- posiadam 30 letni staż pracy. Jeśli masz jakieś pytania skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)