Co najlepiej jeść na śniadanie

Jeśli chcemy zachować zdrowie i dobrą kondycję fizyczną, powinniśmy spożywać pięć niewielkich posiłków dziennie. Najważniejszym z nich jest śniadanie. To ono przygotowuje nas do całego dnia, pobudza organizm do życia i dostarcza od rana niezbędnych składników. Jedząc śniadanie, dajemy organizmowi pożywienie i możliwość uzupełnienia niedoborów które powstały poprzedniego dnia, podczas treningów lub w ciągu nocy. Śniadanie powinno składać się głównie ze zdrowych węglowodanów i białek. Może być to kanapka z ciemnego pieczywa z twarogiem lub serem, serek wiejski z ciemnymi grzankami lub po prostu jajecznica. Najzdrowszą i najszybszą opcją śniadaniową będzie jednak owsianka ze świeżymi owocami, która zapewni nam od rana wystarczającą ilość węglowodanów i witamin. Możemy zalać płatki owsiane wodą lub mlekiem, dodać bakalie (takie jak na przykład bogate w tłuszcze orzechy czy pełne magnezu suszone morele). Latem możemy dodać do płatków świeże owoce takie jak maliny, jagody, truskawki czy brzoskwinie.

Witam na moim serwisie! Strona poświęcona jest szeroko pojętej medycynie. Wpisy jakie są tutaj zamieszczane wynikają z mojej wiedzy i dużego doświadczenia jako lekarz- posiadam 30 letni staż pracy. Jeśli masz jakieś pytania skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)